.ThingsInLife.

29 July 2009

3 hari 2 malam di pulau tali kail.

sape taw pulau tali kail kt ne?
mule2 aku p0n tataw.
sekali kt gerik da.

aku g kursus anjuran c0mp aku kt tmpt neh.
seyes
aku ckp kt k0rg, mmg besh glew huh tmpt neh.
pulau neh pulau tepelihara.
pulau tali kail neh under jab.perhutanan.
mmg law na p kt pu
lau neh hanya owg2 g0ment jewp la.
jd kne la jd penjawat awam dlu, bru ley p kt pulau neh.
0
wg perhilitan 2 la yg ckp cam 2.
wee.



ni r salah satu xtvt yg aku ckp besh tuh.
aku penah la bekayak dlu mse skewl dlu.
skunk da lupew cane.

s0, pers0n yg blkg aku 2 la yg bw aku n ajar aku bekayak.
kami ta dew papew kay!
i setia ngn pakcik keba i.
wee.

sambung lek.
besh si0t bekayak.
tp 2 la, na uat cane law da name nyew pempuan kn.
last2 pers0n yg kt blkg aku neh jewp yg mendayung.
aku d0k saja la.
seb la pers0n 2 0k jewp.
kate lelaki.
hee.



neh la gr0up aku mse kt sne.
walaup0n gr0up kami byk kali disab0 atas sbb2 ketidakpuasan hati, tp kami ttp enj0y.

tp lam gmbr neh aku kt blkg.
ala, yg de nmpk muke sekerat 2.
aku la tuh.
depa ta sabar2 na tgkp.
jd 2 jewp la aku mampu uat.

apep0n.
di0rg neh mmg hapening n sporting.
even da de byk ank.
0pss !
wee.

e2 la kesah nyew aku di pulau tali kail 17-19/7/09 yg lalu. apep0n, mmg enj0y glew mse neh. huu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...