.ThingsInLife.

29 April 2010

pecutian di hari exam.

apekah maksud title sebenar aku di atas?
tah le..aku pon conpius~

aku saje je na cite kt k0rg pe yg jd kt aku mse 1 mggu aku becuti exam neh.
well..well..sesetangah membe-membe yg da taw..aku da pat nephew!
name die amerul rayyan sharifuddin.
sempoi ta?
yg penting rayyan tu aku yg pilih!!-suke!-
tp mmg hapenning k0t.
skunk da de dua baby kt umah kitrg.

opss..
dua baby?
well...well.
aku lupe la na post kesah yg petama ni dlu.
plus..cm ta bape na ade mood an.
now da ade mood aku cite ea.
aku amek anak agkt.
baby boy..n his name is muhammad adam miqael.
tekezut?!
aku lg r mmg ta penah tepikir na ade anak pd seumur aku yg muda gegile neh.(mude lg ke..harus!)
tp mmg syiok kot ade baby.
gelagat depa mmg mencuit hati.(wah..ayat cm lam iklan je)

ape-ape pon.
to adam n rayyan:
u both really make our life cheerful now.
love u guys damn really much!!!

sambungan.............

yg di atas tuh cite yg sensasi.
skunk aku na cite yg ta bape sensasi.
bout paper exam aku.
hmm..isnin aku amek paper QMT=mate.
agak senang dan boley jwb la.
maybe aku mmg minat mate dr skewl dulu kot.
then..khamis lak aku amek paper LAW=undang-undang la kn.
mmg tahap na nangis gak la aku menjawab paper tuh.
arrgghhh.........aku mmg nyampah tol na menghafal-hafal neh.
tah la..aku maen jawab je ape aku hengat kat lam kepala aku mase tuh.

ape-apepon..harap okey la result nti.
amin......

korg.....doakan aku ea.~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...