.ThingsInLife.

06 May 2010

tragedi yang memeranjatkan.

pagi-pagi tadi Si Dia call aku.
jarang kot die call aku pepagi sebangun je dia dari tido.
pastu die cakap kat aku..
"syg..abg nk p batu 5 taw."
aku tanye nk buat ape.
then die jawab..
"ingat tak membe abg yg sama-sama niaga kat bazar taun lepas tu. dia meninggal..excident."
aku pnye la tekejut.
cam ta caye pon ade.
cam sedey pon ade.

pastu aku cite kat membe opis aku.
depa pon de dengar cite tu.
kecoh 1 tempat keje aku.
sbb arwah penah keje kt tempat keje aku dulu.
so..agak ramai la gk yg kenal arwah kt sini.

mmg teruk gila la cara arwah Pergi.
Si Dia cite arwah bw van nk p keje.
korg bayangkan van arwah tu masuk bawah lori kontena tu.
MASUK BAWAH LORI okey.
dgr pon da gerun.
tah la..aku ta dapat bayangkan camne keadaan arwah mase tu kan.
sejuk kaki tgn aku bile cite psl arwah ni.

moga-moga arwah ditempatkan bersama orang yang diredhai-Nya.
Al-Fathihah...amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...