.ThingsInLife.

09 February 2011

ada happy cket la sikalang.

hoho. aku mmg sedang happy sikalang woo. ptg td mase aku tengah keje dapat call dari num yang aku ta kenal. aku pon jawab la call tu. mau tau siapa? ala malu la... ala ta yah cerita la eh.? hihihi

okey okey aku cerita. orang tu adalah orang dari streamix! diorang na pasang streamix da kat umah aku. hooiii, gile kau aku ta happy. sebab aku da lame merana ngan berok-band aku tu ha. lembap na mam okay!! sebab tu aku buat keputusan untuk tuka je. senang! baru kau tau celcom. hilang satu customer kau. (walaupon aku tau kau ta kan heran. hihi)

haih, ta sabar nye na tunggu streamix esok. bole la aku layan you tube, tonton, ape ape website dengan senang hatinye. ta de la cam sekarang ni. FB je hari hari. sampai nk jemu aku da ha. belog ni pon jap bole jap ta. (nampak sgt pulak aku ni xcited lebey an, memang pon!) ngee

okey, setakat ni dulu aku mepek. next time mepek lagi eh. lalala

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...