.ThingsInLife.

07 February 2011

belog yang da lame besarang.

wahhh, tetibe je ade mood na update belog nih. arghh, sgt lame ta conteng belog aku nih ha. kesian die ditinggalkan tuannye yang sangat sebok ngan kehidupan yang tatau la ape yang di sebok an sgt.

btw, tatau ape na conteng kat sini. na cite masalah, cam ta tecite je. na luah perasaan, agak bahaye. so, cite pasal kehidupan sekarang je la.

hmm hmm, sekarang aku da mula bejinak dengan DSLR. banyak jugak la bende na kena belaja. sampai sekarang pon still blurr lagi walaupun da salu gune. tapi mmg best sebab bende tu mmg aku impi dari zaman sekola dulu. bile da dapat ngan usaha dan keringat sendiri, mmg best ta tekate lah! hihi.
tapi bende ni patut aku cite mase awal awal beli dulu, cite ni da basik gak ah nk update kat sini. tp still na cakap, best giloosss dengan kehadiran Uncle D dlm hidup aku. hahaha

cerita paling baru eh.
well well, salah sorang dari kawan terapat aku da selamat betunang. happy utk kau teman. pasni turn teman yang lain pula. kali ni lebih besar. iaitu.. KAHWIN. omg, aku ingat lagi mase lelepak ngan teman yang bakal kahwin ni. die kate, aku ngan bf aku na kahwin lambat. sepakat katenye. last last, diorang kawin dulu. alangkah bahagianye mereka. dari na kahwin lambat, tetibe ter-decide na kahwin awal. apepun, still happy utk kau juga teman. waiting for ur Date! hee

dan pengakhiran.
aku, still ngan hidup aku yang sama je macam dulu cuma agak sibok ngan bebende yang ade. hihihi
next time ade mase aku update lagi eh. oh, nti aku try curik mase upload gamba betunang teman terapat aku pulak eh.

tengs korang sebab still mau bace belog buruk aku ni. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...