.ThingsInLife.

08 December 2012

Old LIFE.. New LIFE


Assalamualaikum korang!...

Well..well...ape ye nak diceritakan? Hmm..saje mau share ngan korang pasal new life aku.

Since aku tegerak hati nak membaca semua entry-entry aku yang lepas-lepas, dan aku terbace kisah-kisah lalu masa bahagia aku bersama 'pakcik keba/paksu alya'. Masihkah kau ingat??? heh heh heh. Semua da jadi SEJARAH. Da boleh buat novel aku rase kisah aku ngan die kan. Tipu la kalau aku ckp aku ta penah bahagia..SGT BAHAGIA..tapi tu dulu. Orang kata,.. "MASA BERUBAH..ZAMAN BERUBAH..ORANG PON AKAN BERUBAH". Zaman kegemilangan kami da berakhir..untuk setakat ni. *mksdnye..klaw da tertulis die jodoh aku, mesti die jugak kan (sambil angkat bahu sebelah) ;p

So sekarang.....aku da ade life baru. ORANG BARU??? heh heh heh lagi~
Teka la kalau korang pandai. ahaha~
Ntah la...ade tu ade kot. Na bgtau korang, tapi cam awal sangat pulak. So..nanti la, if everything goes well insyaAllah aku akan buat entry KHAS cite pasal die. *bajet cam korang na bace sangat la kan. Lol! ;p

Amek kau! haha

Banyak lagi cerita best... BFF aku semua da selamat menjadi ISTERI yg sah kepada SUAMI masing-masing. GAMBAR? Duk ade la dalam laptop aku kat umah tu ha. Bz sgt sekarang sampai takde mase na edit n upload gamba-gamba diorang. bayangkan la, semua kawin dalam taun yang same kot. gamba tu da tentu la riban2. Asal aku ade mood nak edit, bile tengok, cam na PENGSAN! haha. So..kena tunggu betul-betul bosan baru la aku tgk balek kot..kot la. lalala~
Sekarang tinggal sorang je lagi BFF aku yang belom kawen. Pon same cam aku, masih menunggu Mr. Right. Awwwww.......;p
*doa-doakan ek korang.(Allah je dpt membalas jasa korang doakan kami :))

Ape lagi? Tu je la kot buat mase ni. SERONOK MAK JEMAH MEMBEBEL SENSORANG KAT SINI, tak kesah la ade orang nak bace ke tidoookkkkkkkkkkkkk. ahaaaaiiii~

Okey la..next time ade mase aku mengarot lagi kat sini.

Babai korang. thanks for reading.
XOXO!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...