.ThingsInLife.

07 December 2012

Penangan ISTANBUL AKU DATANG!

Assalamualaikum korangggg!!!

Oh may...lama gile tak update nih. Da beranak pinak lelabah dalam belog nih eh. Hmm..ape na buat, masa tak mengizinkan. *okey, alasan! haha.

Tak tau nak mengarut ape kat sini sebab da lame gile tak mengarut. Da cam malu-malu kambeng lak masa meng-update nih. Merah muke makngah rasenye. *phuii, gedik! hehe.

Nak tau tak kenapa cam tetibe tegerak hari buat entry? *tak kesah la korang nak tau ke tak, aku nak cite jugak! ;p

Penangan tengok istanbul aku datang la ni citenye..best korang cite tuh! Lagi-lagi Beto Kusyairi ade. *okey, aku mmg 'kipas susah mati' die kay! So jangan pelik la! hahaha. Dengan Lisa Surihani yang cantek lagi. Memang la lagi best! ahai~~

Tak caye tengok gamba ni..nah!




Betulkan..kan..kan? Walaupon muke tak POSE! heh heh. ;p

Caye tak caye la aku siap download lagi cite nih kat hp aku. *habes data mobile aku! takpe demi beto! alala~

Okey la..okey la. Mengarut banyak-banyak sat g buat korang meluat plak bace nye ye dak? So next time ade mase aku mai entry la naaaa~

Babai korang..thanks for reading. 
Xoxo! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...