.ThingsInLife.

13 February 2013

Gentlement ZAIN SAIDIN's :)

Assalamualaikum korang!!

Sekian lame tak update, almaklum yg tak dimaklum kakak hamba baru je selamat mendirikan rumah tangga. :) Alhamdulillah..doakan kebahagiaan diorg ek korang. *kalau sudi* Thanks :))
Oh berbalik cerita asal..tu la sebabnye saya ni dah lame tak enrty belog ni ha. *bajet cam korang nak bace sgt pulak* hiks! ;p

Okey la..banyak mengarut je kan. Actually berbalik pada tajuk asal entry saya kali ni, pasal ke-gentlement-an si ZAIN SAIDIN tu ha kat che'Ta! Adoi..boleh sesak nafas saya sebab cemburu. Haha. *feeling2, boleh ke saya jumpa lelaki mcm die* ;p

Alkisahnye saya boleh tau cerita diorang ni dari Abang Nara punya twitter terus ke blog die. Cuba la korang google kalau nak tau lebih lanjut. Lepas tu saya terus la cari instagram(IG) ZAIN SAIDIN tu. Jumpa..then saya tengok semua gambar2 diorang. Die punya caption..adoilaaa, boleh cair cam ais krim yang kena panas tu la katenye. *okey, mengarut* ;p
Okey la..tak mau cakap banyak2, saya ade print skrin dua keping gambar dari IG zain, jum la usha2!

psst; jum la kita sama2 doakan jodoh diorang. *kalau dah jodoh tak kemana kan*

Tu je la..babai korang. *hugs*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...