.ThingsInLife.

16 August 2009

hari hujung minggu.

SABTU.


alya arianna. ari sabtu ari 2, pas aku lek kje lua, pakcik keba i bw la aku p jmp alya, terubat la windu aku kt dak am0i neh.
lme ta jmp dye taw, dew la lam 2-3 mggu gk r.
die tgk jewp muka aku tewus gelak.
cm knl sgt ngn aku lak.
hee.

skunk da makin menggebu dak am0i neh.
paksu dye panggil dye MOK.
cm lwk jewp.

aku p0n ik0t gk panggil m0k.
abes la alya, da beca t cume owg panggil alya m0k.
hee.

mish kt alya.
t maksu p jmp alya ag ea.
huu.


AHAD.


ari ahad plak aku kua ngn pakcik keba i.
mula2 cm ta jd kua.
aku cm da uat2 majuk da.
skli dye msj aku ajak kua.
mula2 jual mhl gk, tp dye ajak gk.
then ok jewp la.
kua la kitwg.

da kua lak.
tataw na p ne.
pe dew kt ti 2 yew ta?
tp aku ttp bebangga ngn ti yg dew menara senget tuh.
wawawa.

da b0san pusing-pusing ti, die ckp.
j0m p lumut la.
aku 0k jewp.
last2 p la lumut.
lpk la kt tepi laut tuh tgk keindahan yg dicipta oleh Dia.
sembang2 la psl masa dpn.

pas2 balek p mkn kt kfc.
pas2 ley lak gado jap lam kfc 2.
hampeh t0l.
akibat mul0t manusia yg tah la, tataw na kata camna.
ta pe, aku lupe kn pe k0rg buat.
ta ke mana p0n law aku na bgg lelame ngn k0rg.
idup neh kdg2 kite kt atas, kdg2 kite kt bwh kn.
s0 ini ari k0rg uat aku, es0k lusa k0rg akn rse gk kn.
huu.

tp na jd cite, die caya aku lebey la dr manusia2 tuh.
jd gado kami tuh ta dew la lme.
jap jewp da baek.
hee.

ape p0n.
aku taw die syg aku.
hee.
0ps, jgn yakin sgt yuni.
wee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...