.ThingsInLife.

07 August 2009

luahan ta bapew luahan r.

attenti0n !

aku na mepek pe g ea ari neh?
b0san uat kje yg aku kne uat neh.
smlm da r bz glew.
kne jmpe b0s g.
smpai ke ptg lew gk.
kne rel0ad kjew g.
tenjen aku di uat nyew.

kpd kwn2 yg kasi msj kt ym aku smlm, s0wi ea ta reply.
aku mmg ta sempat na tgk pc.
dun get me wr0ng la k.
im juz fine n will b fine if im n0t 4 any m0ment.
hope u guys understand k.

t0 sum0ne;
sumtim blew kite dew pr0b, n 0wg sekeliling kite cm ta maw alert ngn kite, must b la kite jd upset aite?
e2 aku la, 0wg laen aku tataw.
ape p0n, aku neh jenis yg cpt sejuk.
jd law aku mrh p0n, maybe kjp jewp.
s0, tgk r t cane k.

bak kate pakcik keba i:
muhasabah diri. dew 0wg yg mgkn lebih byk dugaan nyew dr kite.
jd pd aku, ape yg jd, mgkn dew hikmah utk aku dlm mengenal manusia di sekeliling aku dan diri aku sendiri.
t0l ta?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...