.ThingsInLife.

08 December 2009

zaman kanak-kanak.

 

comel je kan papan kenyataan neh.
aku baru balek dr dari sek. ren. kebangsaan simpang empat pg td.
tempat keje aku buat m0bile derma darah kt c2.
ade kempen ape tah, actually aku p0n tataw, maen ikot jewp.
nti leyh claim wet mkn, haha.

sampai jewp aku kat skewl neh, kitrg cri la clas utk bkk katil sume.
pas2 aku masuk la clas 1aktif.
aku rasa memang aktif kot dak2 nyew.
dan..cute2 juga.
nasib la di0rg tgh cuti sek, law ta aku tgkp gmbr di0rg byk2 upload kt fb.
suke la bdk2!

okay, bebalek kpd cte asal aku.
blew aku msuk jewp clas neh, aku tgk kusi sume kecik2.
adalah tggi2 paras paha aku.
mmg glew cute la.
blew aku duduk jewp atas kusi 2, aku teingat lak zaman2 kecik dlu.
maen kejar, batu seremban, lompat getah, sume lam clas kn.
ad0i, mse 2 besh glew la.
ta de masalah na pk.
sume masalah mak ayah yg pk kan utk kite kn??

okay.
st0p talking bout kesedihan dan masalah!

aku de la tgkp gmbr papan kenyataan bdk2 1aktif neh.
k0rg tgk ar.
pas2, ttbe aku tejumpa lanskap kecil taw.
jungle pnye.
byk sgt binatang2 liar kt c2.
mmg cute sgt.
suke nyew.............
hee.

 

 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...