.ThingsInLife.

05 January 2010

penghujung 2009 & permulaan 2010.

http://emo.huhiho.com
 wahhh.
agak lme an aku tidak mencoret ape-ape kt blog aku neh.
mcm-mcm hal yg jd kt aku hujung tahun 2009 neh.
aku pon tataw na mulakan cite aku dr mane sbnr nye.

hmm.
agak banyak la pekara-pekara yg tejadi kt aku masa bulan 12 lps.
ahha..mse 26/12/2009 ari tuh, batch aku dak-dak skewl convent dew uat reunion.
then aku, cat n haida volunteer jd AJK mlm 2.
besh glew korg taw.
pat jupe cekgu-cekgu, kawan-kawan yg da lame gk r ta jupe, pat lawat skewl yg da lama glew kot ta g.
dan..dan..pat jupe e2 photographer ley, wee~.
huh, mcm-mcm la.
mula sampai tuh. aku da ckp kt cat n haida.
aku na tgkp gamba kt sume tempat kt skewl neh, skli kitrg sgt bz mengerjakan dewan utk event tuh dr pg sampai la ke ptg.
bayangkan, aku n cat pon mandi kt skewl.
ape cer?
tp ape pon behasil la gk.
dewan convent yg nmpk sgt biasa e2 kami olah menjadi dewan yg sgt manis aje.
hee~
gamba-gamba utk mlm tuh akan diupload kemudian kay!
na tggu en.photographer pos an dulu.
hrp besaba yew kpd yg ingin melihat.
lalala.~

http://emo.huhiho.com
okay, tamat cerita psl reunion.

kite sambung cite psl tahun baru pulek.
aku celeb kt sumwhere la.
but, rse nye no need to mention here la.
cukup hanya org-org tetentu aje taw.
dan yg penting, tade ape yg menarik pon.
huu.~

then besok nye slps menyambut nu year tuh, aku gerak p KL lak, pakcik sedare aku kawen.
hmm..mmg sgt amat letey okay.
tp besh la gk.
kitrg siap beposing bagai.
gamba nye akan menyusul kemudian kay.
hee.~

pastu da abes kenduri kitrg p mid valley jejalan.
shoping la sesikit.
teubat cket r kepenatan aku tuh.
haha.~
orang kate membeli-belah e2 adalah terapi utk segala penyakit jiwa.
wawawa..mepek suda aku.
lalala.~

pastu lek uma.
cam bese ma mmg ta larat drive la an.
so aku la yg kena drive.
walaupon pnt tahap ta hengat, tp aku gagah kan juga.
tp sib la ma ta tido.
die teman je aku sampai kitrg selamat sampai kt uma.
tenks ma!
hee.~

2 je la kot cite aku utk permulaan tahun 2010 neh.
ta de pe yg menarik an.
saje na corat kat lam belog aku yg da besawang, bak kate pem-belog yg ade.
hee.~

setakat ini dulu.
t da de gamba-gamba bekenaan, aku upload kay.
utk tontonan pembaca setia belog aku.
hee.~!

http://emo.huhiho.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...