.ThingsInLife.

11 January 2010

ape kes?

wah.
da jarang-jarang amat neh aku mencorat kat blog aku neh.

hari neh...
ape yg belaku?
aku terasa dipermainkan..atau aku mempermainkan?
aku pon tataw.
tp kuat kata hati aku..........
aku pon tataw.
ape maksudnye?
aku pon tataw.

apakah sebenarnya yang tejadi kat jiwa aku?
aku pon tataw.
penin sgt.............................
lately.

aku rasa.
bende neh aku je yg leyh setle.
walaupon aku mntk pendapat 100+++ org kan.
tp ape patut aku buat?
tnye..aku takot.
buat keputusan..pon takut gk, takot silap.
jd..
patut ke aku beserah je.
bia sume neh tejadi dgn sendirinye?
cm tu ke?
huh.!~

seyes aku cakap kt korg.
baru skunk aku rasa na buat satu keputusan yg sgt serious dlm hidup amatlah payah.
aku pon tataw la.
hrp aku tabah.
hmm.~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...