.ThingsInLife.

27 January 2010

happy ke?

hari ni aku rasa aku happy je.
mgkn sebab aku bepuasa kot an.
so..saitan-saitan sume cm ta bedekatan ngn aku.(ape tah aku mepek)
hee.~

sbnr nye aku na cite mende yg mmg pada aku leyh gelak la.
pada korg aku tataw la.
mmg agak kelakar gk kot mende neh.
dan ianya diceritakan oleh...
Si Dia.(siapa ea?)

ahad lepas aku n Si Dia kua p antar adeq aku p test lesen L die.
pastu..adeq aku da setle dan telah lulus dgn cemerlang nye dgn markah yg cukup-cukup mkn.(tp banga gile ngn aku, padahal aku lg teror kot dr die.)
tp bia la die na happy-happy an.
al-maklum la..ta saba na tggu ego die kua.
oke-oke..bebalik kpd cerita asal yg aku na cerita kt korg.

bile adeq aku da setle..kitrg p la mkn.
Si Dia belanja adeq aku.
tgh mkn-mkn tuh, tetibe die ckp.
na dgr cerita kelakar ta sal kucing?
pastu die pon cerita...

ade la sowang kawan die neh.
masa kecik-kecik dulu nakal gile.
korg taw ape die buat..?
aku cerita dr mula k.

ada satu ari tuh..pas lek dr skewl..die lapa gile masa tuh..mak die buat la ikan patin goreng ke pe tah.(aku da lupe la pulek)..pastu mak die letak la atas meja..die balek tuh die ingt na mkn la ikan tuh..perut tgh lapa gile..taw je la balek dr skewl kn..pastu elok je die p dapur na mkn..die tgk de sekor kucing tgh sdp melantak ikan yg mak die masak tuh..pastu die ckp kt kucing tuh.."ta pe kucing, ko mkn la ikan tuh sampai abes, sampai ko kenyang ye, aku izinkan, ko mkn ye..mkn."

krog ingt nada tuh bgg ke pe?
compem la bgg nokk.
perut da r ngah lapa gile.
tetibe tgk makanan kite kena mkn ngn org laen.
hati mana ta bebulu nyah!!
haha.~

sambung balek.
pastu..bile kucing tuh da abes mkn je.
korg taw ape membe Si Dia buat kat kucing tuh?
ta kan la belai dgn penuh kasih sayang kot an?
mungkin tidak..
korg taw die leyh masukkan kucing tuh lam freezer.
pastu die tutup freezer tuh dgn rasa bangga nye.(bangga la pat balas dendam)
haha.~

masa kejadian tuh mak die kua, p kedai gk nye la.(buat spekulasi sendiri)
pastu bile mak die balek je, nasib la mak die buka freezer tuh.
tgk-tgk ade kucing.(mak die melatah kot)
menjerit la mak die kat dapur.
"apehal ade kucing dalam peti ais neh", katenye.
yg membe Si Dia mase tuh ngah sebok duk layan game.
tekejut die dgr mak die manjerit.
upe nye membe Si Dia neh leyh lupa yg die da letak kucing tuh lam freezer.
ade ke patut.?
menggigil kucing tuh kua dr freezer.
sian die.
sengal gile kot.
sib la mak die buka freezer tuh..law ta aku tataw la pe jd kt kucing tuh an.

tp tuh la.
zaman kanak-kanak neh best an.
sume kite buat sume cam maen buat aje.
tp skunk..sume yg kite na buat..sume kena pk baek buruk.
kan?

neh saje la entry aku tok ari neh.
terima kaseh krn membaca!!!
hee.~

2 comments:

  1. sian kucing tuh..kalau mak budak nakal tuh tak sampai mau dah jadi beku dalam tuh...dasat betol dak tu kan...sungguh bersopan santun...haha

    ReplyDelete
  2. ha..e2 la pasal nye.
    nasib la mak dak nakal tuh balek cpt.
    law ta, tataw la pe jd kat kucin tuh.
    cm kelaka!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...