.ThingsInLife.

01 February 2010

tah hape-hape!

hmm..entry aku hari neh aku na cite sal manusia yg kuat tesentap!

ade la sorg hamba Allah neh.
umu agak beumur sgt dr aku.
masalah nye..ta de angin, ta de ribut tetibe na uat muka tamo ckp ngn aku.
da bape ari kot.
aku je yg buat-buat bodo an diri p ckp ngn die.
tp die..buat tataw je kot.
sakit doe ati aku.
ku pikir an ku hormat sbb die org tua dr aku je.
law ta, da lama ku carut an.
masalah nye..ta de masalah tetibe na buat muka.
law korg la kat tempat aku.. pe agak nye korg buat?

memembe ckp buat bodo..
boleh ke masalah nye?
da ari-ari jupe kot.
selisih bahu..na uat bodo cane?
ce gtaw aku.
adoyai................
runsing doe.. kena behadapan ngn org cani.
BOSAN!!!~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...